Amasya - Kötü koku sonrası girilen evden 1 ton atık çıkarıldı
AMASYA'da kötü koku sonrası girilen evden yaklaşık 1 ton atık çıkarıldı. Olay, Bahçeleriçi Mahallesi Sebil Sokak'ta meydana geldi. Bir apartmanın giriş katındak
AMASYA'da kötü koku sonrası girilen evden yaklaşık 1 ton atık çıkarıldı.
Olay, Bahçeleriçi Mahallesi Sebil Sokak'ta meydana geldi. Bir apartmanın giriş katındaki daireden yayılan kötü koku sonrası adrese sağlık, polis, Amasya Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ile Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Ekiplerin yaptığı incelemede, evde uzun süredir biriktirilen evsel atıklar ve kullanılmayan eşyalar nedeniyle sağlıksız yaşam koşullarının oluştuğu belirlendi. Çöp yığınlarının çevre ve halk sağlığı açısından risk oluşturduğu tespit edildi. İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararı doğrultusunda gerekli yasal işlemler başlatılırken, belediye ekipleri güvenlik önlemleri altında evde temizlik çalışması yaptı. Evde biriken yaklaşık 1 ton çöp, kullanılamaz eşya ve çeşitli atık malzeme kontrollü şekilde dışarıya çıkarılıp, hidrolik sıkıştırmalı çöp araçlarıyla götürüldü. (DHA)
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Görüntü Dökümü:
----------------
-ev sahibi kadının ekiplerle görüşmesinden görüntüler
-Ekiplerin evden çuvalla çıkartılan çöpleri kamyona yüklemesinden görüntüler
-Çöp evin içinden görüntüler
-Genel detaylar
Haber-Kamera : Şerife Serap KARA-AMASYA-DHA
(Kaynak: CNN)