⚡ Ajans Online
GÜNCEL

Bakan Kurum'dan COP31'de elektrifikasyon vurgusu

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, COP31 Başkanlığı olarak, elektrifikasyon konusunda küresel tartışma başlatmak istedi

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, COP31 Başkanlığı olarak, elektrifikasyon konusunda küresel tartışma başlatmak istediklerini, bu tartışmayı da 2035'e kadar nihai enerji tüketiminin yüzde 35'inin elektrikten karşılanması hedefi etrafında şekillendirmeyi amaçladıklarını söyledi. (Kaynak: TRT)