Başkan Büyükkılıç’tan karne günü mesajı
Öykü GENÇ/KAYSERİ,(DHA)-KAYSERİ Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanması dolayısıyla mesaj yayımladı. 8 Eylü
Öykü GENÇ/KAYSERİ,(DHA)-KAYSERİ Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanması dolayısıyla mesaj yayımladı.
8 Eylül-16 Ocak arasında tamamlanan ilk dönemin ardından 2 Şubat Pazartesi çalan ders zili ile başlayan ve 26 Haziran Cuma günü tamamlanan ikinci dönem ile 2025-2026 eğitim öğretim yılı sona ererken Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, karne heyecanı yaşayan öğrencileri tebrik etti. Yurt genelinde eğitim öğretim yılının tamamlanması dolayısıyla mesaj yayımlayan Başkan Büyükkılıç, “Kayseri’de ilim, irfan, bilim ve teknoloji ışığında faaliyet gösteren 1147 okulumuzda öğrenim gören 322 bin öğrencimiz eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayarak karne heyecanı yaşadı. Öğrenci ve eğitim dostu bir yerel yönetim anlayışı sergilenin gayreti içerisinde olan bir yerel yönetici olarak tüm öğrencilerimizin bu heyecanlarını paylaşıyor, her bir yavrumuzu gözlerinden öperek tebrik ediyorum. Öğrencilerimizin karne heyecanını paylaşıyor, sevinçlerine ortak oluğumuzu ifade ediyoruz. Elleri öpülesi öğretmenlerimizi de elbette ki unutmuyor, şehrimizde ve ülkemizin dört bir yanında geleceğimiz olan yavrularımızı yetiştiren tüm öğretmenlerimize şükranlarımızı sunuyoruz” dedi. (DHA)
FOTOĞRAFLI
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
(Kaynak: CNN)