Beşiktaş, EuroLeague'e dönüyor! İşte yeni format...
Organizasyon, 2026-27 sezonundan itibaren 20 takımla oynanmaya devam edecek. Bu kapsamda ekonomik sorunlar yaşayan AS Monaco’nun geçici olarak ligden ayrılması
Organizasyon, 2026-27 sezonundan itibaren 20 takımla oynanmaya devam edecek. Bu kapsamda ekonomik sorunlar yaşayan AS Monaco’nun geçici olarak ligden ayrılması üzerine boşalan koltuğa Beşiktaş GAİN getirildi.
13 hissedarın oyuyla onaylanan kararla siyah-beyazlılar, Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes'in yer aldığı EuroLeague’e resmen geri döndü. Beşiktaş böylece uzun bir aradan sonra yeniden Avrupa’nın en elit basketbol organizasyonunda mücadele etme hakkı kazandı.FORMAT DEĞİŞİKLİĞİ
Ligin 20 takımla oynanacak yeni sezonunda her takım, çift devreli lig usulü toplam 38 maç yapacak. Bu sayede daha fazla yüksek seviye maç seyirciyle buluşacak.
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
(Kaynak: CNN)