Çeşme’de çöplükte çıkan yangın, makilik alana sıçradı
Tolga TAHÇI/İZMİR, (DHA)- İZMİR’in Çeşme ilçesinde çöplükte çıkan yangın, otluk ve makilik alana sıçradı. Bölgeye sevk edilen ekiplerin alevlere havadan ve kara
Tolga TAHÇI/İZMİR, (DHA)- İZMİR’in Çeşme ilçesinde çöplükte çıkan yangın, otluk ve makilik alana sıçradı. Bölgeye sevk edilen ekiplerin alevlere havadan ve karadan müdahalesi sürüyor.
Alaçatı Mahallesi yakınlarındaki çöplükte saat 11.30 sıralarında yangın çıktı. Alevler, rüzgarın da etkisiyle otluk ve makilik alana sıçradı. İhbar üzerine bölgeye İzmir Orman Bölge Müdürlüğü'ne ait 2 uçak, 3 helikopter, 10 arazöz ve 2 dozer ve çok sayıda orman işçisi sevk edildi. Ekiplerin alevlere havadan ve karadan müdahalesi sürüyor. (DHA)
FOTOĞRAFLI
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
(Kaynak: CNN)