⚡ Ajans Online
GÜNCEL

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Polonya ile iki NATO müttefiki olarak işbirliğimizi güçlendirmek için çalışıyoruz

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde Polonya Cumhurbaşkanı Karol Nawrocki ile ortak basın toplantısında konuştu. Cumhurbaşkanı Erd

📍 Ankara
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde Polonya Cumhurbaşkanı Karol Nawrocki ile ortak basın toplantısında konuştu. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın konuşmasında öne çıkan başlıklar şöyle; "(Polonya ile) 10 milyar dolarlık ticaret hacmi hedefimize erişmemizin ardından 15 milyar dolarlık hedef belirledik. Yeni hedef doğrultusunda çalışıyoruz. (Polonya ile ) Avrupa'nın güvenlik ve savunma mimarisinde vazgeçilmez yere sahip olan iki NATO müttefiki olarak işbirliğimizi güçlendirmek için çalışıyoruz. AB ile işbirliğimizi karşılıklı fayda temelinde ilerletme iradesine sahibiz. Polonya'ya AB üyelik sürecimize verdiği destek için teşekkür ediyoruz. Filistin Devleti'ni tanıyan ülkeler arasındaki Polonya'dan iki devletli çözüme olan desteğini sürdürmesini bekliyoruz. (Polonya ile) Ankara'da düzenlenecek NATO Zirvesi kapsamında ittifakın Avrupa sütununun güçlendirilmesi, caydırıcılığının tahkim edilmesi ortak önceliğimiz." Polonya Cumhurbaşkanı Karol Nawrocki, “Yaklaşan NATO Zirvesi'ne katılma şansım olacak. Zirvenin Ankara'da düzenlenmesi nedeniyle Türkiye'yi tebrik etmek istiyoruz.” dedi. (Kaynak: AA)