⚡ Ajans Online
GÜNCEL

Gaziantep'te 26 fabrika işçisi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Şehitkamil ilçesindeki bir tekstil fabrikasında rahatsızlanan 26 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Alınan bilgiye

📍 Gaziantep
GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Şehitkamil ilçesindeki bir tekstil fabrikasında rahatsızlanan 26 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Alınan bilgiye göre, 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren tekstil fabrikasında çalışan 26 işçi, henüz belirlenemeyen nedenle bulantı ve kusma şikayeti yaşadı. İhbar üzerine sağlık ekiplerince Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası'na kaldırılan işçiler tedavi altına alındı. En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin. İşçilerin içtikleri sudan etkilenmiş olabileceği ihtimali üzerinde duruluyor. (Kaynak: CNN)