Yeşilay: Alkol kullananların yarısından fazlası 18 yaş altında başlıyor
Yeşilay raporuna göre, Türkiye'de alkol kullananların yarısından fazlası bu alışkanlığa 18 yaşından önce başlıyor. Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, e
Yeşilay raporuna göre, Türkiye'de alkol kullananların yarısından fazlası bu alışkanlığa 18 yaşından önce başlıyor. Yeşilay Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, erken yaşta alkol tüketimine başlamanın bağımlılık riskini önemli ölçüde artırdığını belirterek, dünya genelinde alkol kullanımında güvenli bir alt limitin bulunmadığı uyarısında bulundu.
(Kaynak: TRT)