Yunan teknik adam Ange Postecoglou’dan, Türkiye’ye övgü: Kendilerine çok kızacaklar
Son olarak Nottingham Forest’ı çalıştıran tecrübeli teknik direktör Ange Postecoglou, maçın ardından Türkiye’nin performansını değerlendirdi. Postecoglou, milli
Son olarak Nottingham Forest’ı çalıştıran tecrübeli teknik direktör Ange Postecoglou, maçın ardından Türkiye’nin performansını değerlendirdi.
Postecoglou, millilerin galibiyetini “tatlı-acı” olarak nitelendirerek şu ifadeleri kullandı:
“Türkiye galibiyetten çok memnun olacak ancak kendilerine çok kızacaklar.”
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
60 yaşındaki teknik adam, A Milli Takım’ın kalitesine dikkat çekerek şunları söyledi:
“Sahip oldukları kaliteyi çok iyi biliyorlar. Yetenekli oyuncuları var ancak grup liderini yenmiş olmalarına rağmen turnuvadan ayrılıyorlar. Bu gruptan çıkacak kadar iyi olduklarına şüphe yok.”
(Kaynak: CNN)