GÜNCEL

ABD ve İsrail arasında telefon krizi: Baskıyla mı Gazze ateşkesini imzaladı?

ABD'li gazeteciler Maggie Haberman ve Jonathan Swan'ın kaleme aldığı yeni kitapta, Donald Trump ile Binyamin Netanyahu arasında Gazze ateşkesi sürecinde ciddi g

ABD ve İsrail arasında telefon krizi: Baskıyla mı Gazze ateşkesini imzaladı?

ABD'li gazeteciler Maggie Haberman ve Jonathan Swan'ın kaleme aldığı yeni kitapta, Donald Trump ile Binyamin Netanyahu arasında Gazze ateşkesi sürecinde ciddi gerilim yaşandığı öne sürüldü. Kitaba göre Trump, Netanyahu'ya sert ifadeler kullanarak ateşkes anlaşmasına bağlı kalması yönünde baskı yaptı. İddialarda, İsrail'in Doha'daki operasyonu sonrası Beyaz Saray'ın Netanyahu'nun süreci sabote etmesinden endişe duyduğu ve ateşkes görüşmelerini yakından takip ettiği belirtildi.

(Kaynak: CNN)

Kalici baglanti: https://www.ajansonline.com.tr/haber/abd-ve-israil-arasinda-telefon-krizi-baskiyla-mi-gazze-ateskesini-imzaladi

AJANS ONLİNE

HABER PORTALI