Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, İngiltere'nin başkenti Londra'da düzenlenen Türkiye Enerji Dönüşümü Yatırım Forumu'nda, uluslararası yatırımcılar ve finans dünyasının temsilcilerine Türkiye'nin enerji dönüşüm yol haritası ve yatırım planlarına ilişkin bir sunum yaptı. Türkiye'nin enerji dönüşümü için 2035 yılına kadar 200 milyar dolarlık bir yatırım hedeflediklerini belirten Bakan Bayraktar, “Mevcutlar ve yakında duyacağınız yeni projeler çerçevesinde 200 milyar dolar hedefimiz var. Bu projeler için 2035'e kadar bu miktar gerekiyor” dedi.
(Kaynak: CNN)