GÜNCEL

Bakan Uraloğlu: 5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Yasa Moon" ve "Nejat" isimli Türk sahipli gemilerin Hürmüz Boğazı'ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını belirte

Bakan Uraloğlu: 5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Yasa Moon" ve "Nejat" isimli Türk sahipli gemilerin Hürmüz Boğazı'ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını belirterek, "5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu. İki enerji gemisinin ise mevcut durumda çıkış talebi bulunmuyor" ifadelerini kullandı.

(Kaynak: TRT)

Kalici baglanti: https://www.ajansonline.com.tr/haber/bakan-uraloglu-5-gemi-hurmuz-bogazindan-gecis-talebinde-bulundu

AJANS ONLİNE

HABER PORTALI