Yolsuzluk ve rüşvet iddiasıyla, Bursa Büyükşehir ve Nilüfer Belediyelerine yönelik soruşturmada, ses kayıtları dosyaya girdi. Toplanan rüşvet paraları iddiaya göre, araçlarla CHP Genel Merkezi’ne götürüldü.
Bursa Cumhuriyet Başsavcılığı’nca, Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Nilüfer Belediyesi'ne yönelik yolsuzluk ve rüşvet soruşturması sürüyor. Son olarak soruşturmada ele geçirilen 1 saatlik ses kaydı, özel ekiplerce deşifre edildi.
ARAÇLARLA 10 MİLYON TAŞINDI Sabah gazetesinin haberine göre toplanan rüşvet paralarının seçimlerde kullanılması için CHP Genel Merkezi'ne gönderildiği iddia edilirken, Nilüfer Belediyesi eski İmar ve Şehircilik Müdürü olan Ayşegül Erkol'un, Mahmut isimli kişiyle yaptığı 1 saatlik görüşme kaydında ayrıca şu sözleri sarf ettiği görüldü: "Bakın Mahmut Bey, 20 Kasım'dan 30 Mart'a kadar olan dosyalardan alınan paraların 10 milyonu araçlarla gitti. 15-20 milyonu Nilüfer Belediyespor'a gitti. Büyük bir kısmı da seçimlerde kullanılması için CHP Bursa İl Teşkilatı'na ve Genel Merkez'e gönderildi. Ruhsatlar verilince geliyordu paralar. Yalan söylüyorsam hastalıktan öleyim ya öleyim."
Soruşturmanın ilk günlerinde, düzenlenen operasyonla Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, eski Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem gibi isimler tutuklanmıştı. 402 yıla kadar hapsi istenen Bursa Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı CHP'li Mustafa Bozbey ve 63 sanık hakkında hazırlanan 862 sayfalık iddianame hazırlanmıştı.
(Kaynak: CNN)