GÜNCEL

Canik'te öğrencilerin teknoloji projeleri görücüye çıktı

SAMSUN (AA) - Canik'te öğrencilerin eğitim dönemi boyunca hazırladığı 58 proje, Deneyap Teknoloji Atölyesi Proje Şenliği'nde sergilendi. Canik Belediyesinden ya

Samsun
Canik'te öğrencilerin teknoloji projeleri görücüye çıktı

SAMSUN (AA) - Canik'te öğrencilerin eğitim dönemi boyunca hazırladığı 58 proje, Deneyap Teknoloji Atölyesi Proje Şenliği'nde sergilendi.

Canik Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Canik Belediyesi Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü'nde düzenlenen şenlikte, öğrencilerin tasarlayıp ürettiği projeler ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.

Etkinlikte, astronomi, havacılık ve uzay bilimleri alanlarında hazırlanan projelerin yanı sıra deney ve gözlem çalışmaları da gerçekleştirildi.

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, kampüste teknolojiyi üreten nesiller yetiştirmeyi hedeflediklerini belirtti.

Öğrencilerin uygulamalı eğitimlerle tecrübe kazandığını ifade eden Sandıkçı, "Canik'te geleceğin teknoloji liderlerini yetiştiriyoruz. Bilgileri ve yetenekleriyle projeler geliştiren, geliştirdikleri projelerin üretimlerini gerçekleştiren tüm öğrencilerimizi tebrik ediyorum." ifadelerini kullandı.

(Kaynak: CNN)

Kalici baglanti: https://www.ajansonline.com.tr/haber/canikte-ogrencilerin-teknoloji-projeleri-gorucuye-cikti

AJANS ONLİNE

HABER PORTALI