KIRKLARELİ (AA) - Kırklareli'nde muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikram edildi.
Edirne Vakıflar Bölge Müdürlüğünce aşure geleneğini yaşatmak amacıyla İstasyon Caddesi'nde stant kuruldu.
Kırklareli Valisi Uğur Turan da standı ziyaret ederek vakıf yetkilileriyle bir araya geldi.
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Daha sonra hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi.
İkrama vatandaşlar ilgi gösterirken, zaman zaman uzun kuyruk oluştu.
(Kaynak: CNN)