Adnan ÇELEBİ/NİĞDE,(DHA)- TÜBİTAK 2204 Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması Türkiye Finalleri'nde Niğde'yi başarıyla temsil ederek mansiyon ödülü kazanan öğrenciler ve danışman öğretmenleri, Vali Nedim Akmeşe’yi ziyaret etti.
Valilikte gerçekleştirilen kabulde, öğrenciler yürüttükleri projeler hakkında bilgi vererek Türkiye finallerinde elde ettikleri başarıları paylaştı. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada Vali Akmeşe ile öğrenciler, bilimsel çalışmaları ve araştırma süreçleri üzerine sohbet etti.
Vali Nedim Akmeşe, bilimsel başarılarıyla kente gurur yaşatan öğrencilerin elde ettikleri derecelerin büyük bir mutluluk kaynağı olduğu belirterek, "Bilimsel çalışmalarıyla ilimize gurur yaşatan evlatlarımızın yetişmesinde emeği bulunan ailelerimize, öğretmenlerimize ve okul yöneticilerimize teşekkür ediyor; gençlerimizin araştıran, üreten ve ülkemize değer katan bireyler olarak nice başarılara imza atacaklarına yürekten inanıyoruz" dedi.
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Öğrenciler ve danışman öğretmenler ise kendilerine verilen destekten dolayı teşekkür ederek, gelecekte de bilimsel çalışmalarını sürdürerek yeni başarılara imza atmak için çalışmalarına devam edeceklerini belirtti. Valilikte gerçekleştirilen ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.(DHA)
FOTOĞRAFLI
(Kaynak: CNN)