GÜNCEL

Osmangazi Belediye Başkanı Aydın, öğrencilerin karne heyecanını paylaştı

Hasan BOZBEY/BURSA, (DHA)-BURSA’da karne heyecanı yaşayan öğrencilerle bir araya gelen Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, öğrencilere karnelerini dağıtarak

Aydın
Osmangazi Belediye Başkanı Aydın, öğrencilerin karne heyecanını paylaştı

Hasan BOZBEY/BURSA, (DHA)-BURSA’da karne heyecanı yaşayan öğrencilerle bir araya gelen Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, öğrencilere karnelerini dağıtarak sevinçlerine ortak oldu.

Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı ilk ve ortaöğretim kurumlarında eğitim gören yaklaşık 18 milyon öğrenci, eğitim öğretim yılının ardından karne heyecanı yaşayarak yaz tatiline başladı. Türkiye genelinde olduğu gibi Osmangazi’de de öğrencilerin karne sevinci renkli görüntülere sahne olurken, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın çocukları bu özel günlerinde yalnız bırakmadı. Cavit Çağlar İlkokulu’nu ziyaret eden Başkan Erkan Aydın, öğrencilerle yakından ilgilenerek, tatil planlarını dinledi. Eğitimlerinin ilk yılını tamamlayan öğrencilere karnelerini veren Başkan Aydın, satranç takımı hediye ederek, hatıra fotoğrafı çektirdi.

CANDAN GENCEROĞLU KREŞ VE GÜNDÜZ BAKIMEVİ’NDE RENKLİ ANLAR

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Candan Genceroğlu Kreş ve Gündüz Bakımevi’ni ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi. Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mücahit Yıldızhan ile birlikte çocukların neşeli karşılamalarıyla sınıfları gezen Başkan Aydın, öğrencilerin yıl boyunca öğrenmiş oldukları bilgilerle yapmış olduğu gösteriyi beğeniyle izledi.

‘GÜZEL, SAĞLIKLI VE KEYİFLİ BİR YAZ TATİLİ DİLİYORUZ’

67 kreş öğrencisine ‘Çocuk Gelişim Belgesi’ veren Başkan Aydın, çocukları tek tek tebrik ederek, başarılarının devamını diledi. Etkinlikle konuşan Erkan Aydın, şunları söyledi:

“Bu anlamlı günde çocuklarımız, öğretmenlerimiz ve velilerimizle bir araya gelerek kısa bir sohbet etme ve görüş alışverişinde bulunma fırsatı yakaladık. Çocuklarımızın mutluluğunu görmek, velilerimizin sunduğumuz hizmetlerden dolayı teşekkürlerini iletmeleri bizleri de son derece mutlu etti ve motivasyonumuzu artırdı. Yürüttüğümüz tüm bu hizmetler, hem kıymetli vatandaşlarımız hem de geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız içindir. Tüm çocuklarımıza güzel, sağlıklı ve keyifli bir yaz tatili diliyoruz. Bol bol eğlensinler, dinlensinler ancak kendilerini geliştirmeyi de ihmal etmesinler. Bütün çocuklarımızın karne gününü kutluyor, hepsine iyi tatiller diliyorum. Aynı zamanda özveriyle emek v

FOTOĞRAFLI

(Kaynak: CNN)

Kalici baglanti: https://www.ajansonline.com.tr/haber/osmangazi-belediye-baskani-aydin-ogrencilerin-karne-heyecanini-paylasti

AJANS ONLİNE

HABER PORTALI