GÜNCEL

Osmangazi Belediye Başkanı, muhtarlarla ‘Ortak Akıl Buluşması’nda bir araya geldi

Kazım BULUT/BURSA, (DHA)-BURSA’da Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle muhtarlarıyla ‘Ortak Akıl Birlikte Yönetim’ buluşmasında bir araya gelerek mah

Aydın
Osmangazi Belediye Başkanı, muhtarlarla ‘Ortak Akıl Buluşması’nda bir araya geldi

Kazım BULUT/BURSA, (DHA)-BURSA’da Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle muhtarlarıyla ‘Ortak Akıl Birlikte Yönetim’ buluşmasında bir araya gelerek mahallelerin sorun ve taleplerini dinledi. Başkan Aydın, Osmangazi’de yaşayan yaklaşık 1 milyon vatandaşın sorunlarını muhtarlarla iş birliği içerisinde çözmek için çalıştıklarını belirtti.

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Osmangazi ilçesinde görev yapan mahalle muhtarlarıyla kahvaltı programında bir araya geldi. ‘Ortak Akıl Birlikte Yönetim’ anlayışıyla düzenlenen buluşma yoğun katılımla gerçekleştirildi. Birlik ve beraberlik mesajlarının öne çıktığı buluşmada Başkan Erkan Aydın, muhtarlarla yakından ilgilenerek, mahallelerde yaşanan sorunları ve talepleri dinledi. Program boyunca muhtarlarla birebir sohbet eden Başkan Aydın, yerel yönetim anlayışında diyalog ve iş birliğinin önemine dikkat çekti.

‘DİYALOG BU İŞİN EN TEMELİ’

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Muhtarlarla düzenli olarak bir araya gelmeye özen gösterdiklerini belirten Erkan Aydın, son olarak ramazan ayında iftar programında buluştuklarını hatırlatarak, “Diyalog bu işin en temeli. Siyasette de insan ilişkisinde de hizmet üretmede de ailede de ticarette de bu iş diyalogla başlıyor, diyalogla bitiyor. Ülkenin içinde olduğu durumları anlatmaya gerek yok, herkes yakından izliyor, dolayısıyla bu şartlar içerisinde maksimum hizmet ve bu hizmeti vatandaşla buluşturmak hepimizin ortak gayesi” diye konuştu.

‘SORUNLARI HEP BİRLİKTE ÇÖZMEK İÇİN MESAİ HARCAYACAĞIZ’

Osmangazi ilçesinde 1 milyona yakın vatandaşın bulunduğunu ve hizmetlerin durmaksızın süreceğini belirten Başkan Erkan Aydın, konuşmasına şöyle devam etti:

“Osmangazi’de yaşayan 1 milyona yakın yurttaşın sorunları da dertleri de talepleri de bitmeyecek. Nasıl bugüne kadar bitmediyse. Ne kadar çok hizmet yaparsanız, o kadar çok yere ulaşırsınız, o kadar çok talep geliyor. İşin doğası bu. Bundan da şikayetçi değiliz, biz zaten bunun için göreve geldik. Derdimiz de zaten bunu yapmak. Her gün onlarca taleple karşılaştığımız için belli bir takvime yaymak zorundayız. Bunun hemen düğmeye basarak olamayacağını en iyi sizler biliyorsunuz. Sizin de belediye harici taleplerde yapabilecekleriniz, imkanlarınız belli, yapamayacaklarınız belli. Buna rağmen maksimum derece imkanları kullanarak hizmetleri yaparken sizlerle bir araya gelelim anlatalım. 40’a yakı

Herkesin kaygısının Bursalılara hizmet üretmek olduğunu dile getiren Bursa Muhtarlar Derneği Başkanı Erol Yılmazer de “Belediyelerimizden, başkanlarımızdan, meclis üyelerimizden ricamız diyalog kurabilmek. Diyalog kurabildiğimizde birçok şeyi aşabiliriz, çözülemeyecek konular da minimalize olur. Her şeyin çözülemeyeceğini hepimiz biliyoruz, sınırlı kaynaklarla sınırsız talepleri karşılamak, ehemi mühime tercih ederek önceliklendirmek çok daha doğru olur” diye konuştu.

Osmangazi Muhtarlar Derneği Başkanı Burhan Mandacı ise Başkan Aydın’ın muhtarlara karşı oldukça hassas davrandığının altını çizerek, gerçekleştirdiği mahalle buluşmalarının vatandaşlar nezdinde karşılık bulduğunu ve yerel yönetim ile mahalleler arasındaki iletişimi güçlendirdiğini ifade etti.

Kalici baglanti: https://www.ajansonline.com.tr/haber/osmangazi-belediye-baskani-muhtarlarla-ortak-akil-bulusmasinda-bir-araya-geldi

AJANS ONLİNE

HABER PORTALI