GÜNCEL

Suşehri'nde vatandaşlara aşure ikram edildi

SİVAS (AA) - Sivas'ın Suşehri ilçesinde, muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure dağıtıldı. Suşehri Belediyesi, Muhsin Yazıcıoğlu Parkı'nda cuma namazının a

Sivas
Suşehri'nde vatandaşlara aşure ikram edildi

SİVAS (AA) - Sivas'ın Suşehri ilçesinde, muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure dağıtıldı.

Suşehri Belediyesi, Muhsin Yazıcıoğlu Parkı'nda cuma namazının ardından vatandaşlara aşure ikram etti.

Belediye Başkanı Ahmet Ayhan Kayaoğlu, muharrem ayının bereketi ve kardeşlik kültürünü vatandaşlarla birlikte yaşadıklarını söyledi.

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Muharrem ayını tebrik eden Kayaoğlu, "Bizler dini inançlarımıza sahip çıkan bir toplumuz. Bu inançlarımızdan biri olan aşure gününde ilçe halkımız ile birlikte olmak, göreve geldiğimiz günden beri başlatmış olduğumuz aşure günü etkinliğini geleneksel hale getirmek amacıyla bu etkinliği düzenledik." dedi.

Suşehri Kaymakamı Mahmut Fazıl Yıldız, Belediye Başkanı Ahmet Ayhan Kayaoğlu ve ilçe protokolü vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

(Kaynak: CNN)

Kalici baglanti: https://www.ajansonline.com.tr/haber/susehrinde-vatandaslara-asure-ikram-edildi

AJANS ONLİNE

HABER PORTALI