ABD Başkanı Trump, Ankara'da düzenlenecek NATO Zirvesi'ne "Cumhurbaşkanı Erdoğan'a duyduğu saygıdan dolayı" gideceğini belirtti. Trump, "NATO zirvesi Türkiye'de
Ankara
ABD Başkanı Trump, Ankara'da düzenlenecek NATO Zirvesi'ne "Cumhurbaşkanı Erdoğan'a duyduğu saygıdan dolayı" gideceğini belirtti.
Trump, "NATO zirvesi Türkiye'de olmasaydı, Erdoğan başkanlık etmiyor olsaydı gider miydim bilmiyorum. 'ABD orada olmalı' dedi. Kendisine büyük saygı duyuyorum, onun davetiyle gidiyorum" diye konuştu.