- Türkiye Cimnastik Federasyonu Başkanı Suat Çelen: "Gerçekten çok heyecanlıyız. Muhteşem bir federasyon binamız ve cimnastik salonumuz oldu. Çok mutluyuz. Başkente böyle bir salon yakıştı" - "Olimpiyat kotası alamadığımız ritmik ve trampolin cimnastikte olimpiyat kotası almayı hedefliyoruz" - "Ben inanıyorum ki Türk cimnastiği olimpiyatlarda eninde sonunda bu altyapılarla, bu tesislerle bu ülkeye altın madalyayı getirecek. En büyük hayalimiz bu. Los Angeles'a da en az 10 kişiyle gitmeyi hedefliyoruz"
(Kaynak: CNN)