ADANA,(DHA)- YÜREĞİR Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Mehmet Akif Ersoy Kültürevi’nde düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Yıl Sonu Sergisi, gerçekleştirilen törenle açıldı.
Mehmet Akif Ersoy Kültürevi’nde 2025-2026 eğitim öğretim yılında önemli bir başarıya imza atıldı. Toplam bin 200 kursiyer, 36 farklı branşta eğitim alarak bilgi ve becerilerini geliştirme fırsatı buldu. Cam füzyon, iğne oyası, örme, yağlı boya, bilgisayar ve soğuk porselen gibi birçok alanda verilen eğitimler sayesinde kursiyerler hem mesleki gelişim sağladı hem de sosyal hayata daha aktif katılım gösterdi. Serginin açılışına Yüreğir Belediye Başkan Vekili Cafer Boyraz, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, mahalle muhtarları, kursiyerler, aileleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Yıl boyunca büyük emek ve özveriyle hazırlanan ürünler ile sanat eserlerinin yer aldığı sergi, katılımcıl
Açılış töreninde konuşan Yüreğir Belediye Başkan Vekili Cafer Boyraz, Yüreğir Belediyesi olarak vatandaşların kişisel, sosyal ve mesleki gelişimlerine katkı sunan kurslara büyük önem verdiklerini belirterek, “Kültürevlerimizde verilen eğitimlerle vatandaşlarımızın yeni beceriler kazanmasına, üretime katılmasına ve sosyal yaşamda daha aktif rol almasına katkı sağlıyoruz. Bugün burada sergilenen eserler, kursiyerlerimizin yıl boyunca gösterdiği emeğin ve azmin en güzel örnekleridir. Emeği geçen tüm eğitmenlerimizi ve kursiyerlerimizi kutluyorum” dedi.
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Konuşmanın ardından protokol üyeleri tarafından açılış kurdelesi kesilerek serginin açılışı gerçekleştirildi. Katılımcılar daha sonra sergiyi gezerek kursiyerlerin çalışmalarını yakından inceleme fırsatı buldu. (DHA)
FOTOĞRAFLI
(Kaynak: CNN)